tisdag 6 december 2011

En ny dag!

Ja i dag är det tisdag och det snöar lite utanför mitt fönster....vi har precis kommit in efter vår förmiddagspromenad för jag måste lägga lite energi på mitt alldeles egna energiknippe Nova för hon var inte så nöjd över sin matte som var borta i går från halv 8 på morgonen till framåt halv 6 eftersom jag och Nina var till Sundsvall på Ikea.
Jag hade tänkt köpa en matta som var på erbjudande 199:- i stället för 499:-
men alla var som galningar och sprang omkring med flera i sina korgar så inte fanns det nån kvar till mig men det är sånt som händer och vi hade en trevlig dag i alla fall.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Äh vad synd att inte det fanns nån kvar till dig...
Men jag förstår att ni hade en trevlig dag ändå :)

Japp! Nu verkar vi få lite mer vitt på backen :)
Kram