onsdag 28 december 2011

Långt mellan inläggen.

Ja då var det snart dags för arbete igen jag sbörjar torsdagkväll och jobbar till söndagmorgon så inte är jag sysslolös denna nyårsafton inte.
Vad händer hos oss då?...inte mer än promenader i skogen för på  den glashala grusvägen får man gå nästan med livet som insatts men snart är det slut på halkandet jag fick lite pengar i julklapp som jag bestämt ska gå till ett par Icebug-kängor

 jag var ner på intersport igår men min storlek var slut (min vanliga tur) så jag funderar på att beställa dom på nätet iställer där är dom 200:- billigare så då kan jag köpa till de här skydden också.
Jag vill bara tala om att de är jättesköna de där kängorna och det vill inte säga lite för mina fötter är
" laggrann" när det gäller skor.
Igår tog Nisse Nova med upp till svärfars för att kolla om "Dagmar" ordnat några vindfällen upp i skogen och det tyckte hon var alldeles underbart att få rusa runt lös med husse i skogen men som så många gånger förr så rullade hon sig i hästskit så ni kan föreställa er hur hon luktade...så det blev till och bada henne trots att hon nyss julbadat.


Inga kommentarer: