fredag 16 december 2011

Ny dag.

Ja tänk vad tiden går fort nu är det snart bara 1 vecka kvar till julafton och som alla andra har man hur mycket som helst att göra inför den dagen...men som det har sett ut har jag fått jobba hur mycket som helst den här veckan  men jag tackade nej eftersom jag jobbar hela nästa vecka går på ledigt först på fredag den
 23 december.
Hur ser min dag ut då? jo det bär snart iväg till stan för lite julklapps inköp, vi har rationaliserat bort det mesta i julklappsväg i vår familj det är bara till grabbarna och de vill ju ha pengar till att köpa såna saker som en Tv eller en mobil men nått litet paket ska dom få i alla fall.
Mina föräldrar och syskon kommer till oss på julafton så vi blir en nätt skara på ca 14 st om alla dyker upp så vi har sagt att alla vuxna köper en klapp för max 100:- som ska passa både kille /tjej och så lägger vi dom under granan så  får alla en klapp i alla fall.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Här har vi också "bantat" på klapparna. Vi köper till barnen. Ofta så är det ju så dyra saker som önskas. Det var tider det när dom satt med barnenshus katalogen och prickade för saker dom ville ha med summor som 19.90, 39.00, 79.00 :)
Smart det där att köpa en liten klapp som passar alla :)
Kram och trevlig helg!