fredag 29 maj 2009

Fredag

Ja då var det helg igen och här hemma är det lugnt...bara Nova,katterna och jag hemma för Nisse har åkt med Anton på klassresa till Bodaborg och Markus har åkt till Sollefteå camping med Emmas familj det är cruising i Sollefteå i helgen.
I början av veckan hade jag lite ångest över vad jag skulle göra med Nova när jag jobbar i natt eftersom ingen är hemma, först tänkte jag att jag använder egen bil i jobbet så kan jag ha henne med mig men då kom jag på !! Nisse har bilen.. visst vi har en bil till men det känns inte lockande att åka runt i nästan 30 mil på halvtaskiga vägar i den gamla Golfen.
Men det är tur man har snälla släktingar pappa kommer hit och ligger över och hade inte han kunnat skulle lillebror komma upp så nu kan jag slappna av och koncentrera mig på jobbet.

1 kommentar:

Elin sa...

http://www.dogsite.se/hundlivartiklar/Livsfarligakottbullar.pdf

vet du att lök är livsfarligt för hundar :/ visst farligare än choklad till & med.