tisdag 26 maj 2009

Nyttigt

Denna kväll var nyttig oss nykomlingar som för de tre som har tränat ihop ett längre tag så nu är Nova och Izor inräknad i gruppen så vi ska träffas även nästa vecka på måndag kväll kl 17:30. Här kommer några foton på deltagarna och deras hundar men jag är värdelös på namn så jag får skriva ner till nästa vecka vad alla heter.
Carina och Izor väntar.
Nina ock Acke.
Björn och Acke som studerar agilitybanan.
Malin och Asta.
Tandvisning av Asta
Birgitta och Willy.
Willy praktiserar läggande under gång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hallå igen!
hon med shäfern malin, hund asta.
welchen heter willy, matte birgitta.
flatten, har jag aaldrig sett förr, tror han heter acke?ha ha ha

tella90 sa...

Tack för det att du hjälpte mig med mitt dåliga minne då ska jag redigera inlägget...

Nina sa...

man kan ju inte komma ihåg allt.
det var väl nog ändå,man är ju ganska koncentrerad på sin hund. nina