söndag 3 maj 2009

Lite blandat

I går var vi till Härnösand på utställning och där slutade vi trea, Maya tvåa men vi fick oss en resa till Birsta så det var kul.
När vi kom hem hade husse åkt på klassfest det var 30 år sedan han gick ut grundskolan så jag fick äran att hämta honom på Brux kl 02:00 det hade varit en trevlig kväll trots att de bara var 6 st från hans avgångsklass, kom i säng igen kvart i 3 vaknade av att Nisse kom upp halv 7 då hade Nova jagat i väg katterna över till grannen och vägrade komma när han ropade. När jag kom ut ropade jag en gång och då kom hon som ett skott och uppträdde som hon inte hade träffat mig på hela natten.
I eftermiddag ska vi ha valpträff igen och då ska vi ha lite spårträning så det ska bli intressant det är något jag aldrig gjort förr så en rapport kommer senare...

Inga kommentarer: