söndag 17 maj 2009

Så var det..

slut på ledigheten i kväll börjar jag jobba igen men det ska nog gå bra för jag har något att se fram emot...kennelträffen på torsdag , den dagen kommer jag hem kl 07:00 och ska då sova ett par timmar sedan vänta till Nisse kommer hem vi 14-tiden och sedan bär det iväg.
Idag har jag och Carina träffats och lagt spår, och nu kunde jag se att Nova direkt förstog vad vi skulle göra och hon fixade alla spårpinnar plus att hon fick ett riktigt bra avslut på spåret så ni kan förstå att matte är stolt...Smileycons!
Ha det och sov gott alla som får sova om natten......

1 kommentar:

Linda Kiwi,Nio & Royal sa...

Hejsan
Jasså du går oxå av på torsdag ? Det gör jag med men hämtar bara upp hundarna och sen bär det iväg ner mot fillingen :)
Ni kommer även få träffa Kiwi sonen Ozzy,Novas farbror på fredagen, dom kommer från Umeå så jag ska få träffa honom.
Vi längtar tills vi får träffa er alla. Kram så länge