onsdag 24 februari 2010

Det bara fortsätter

att vara kallt man känner sig som en eremit som i stort set bara håller sig inne och hemma börjar sakna att träffa andra och prata med någon annan än hunden och gubben... men nu ljuger jag för i går hade jag faktiskt grannen som jag inte träffat på länge trots att vi bor så nära varandra på kaffebesök och det var riktigt trevligt.
Jag hade lånat ut buren som Nova brukar åka i när Ture skulle åka till sin nya matte i Gällivare så den har jag varit och hämtat i dag och då fick jag en stor bukett av mina älsklingsblommor tulpaner Kolla in dom....

Visst är dom vackra tack snälla Ewa

3 kommentarer:

Ewa sa...

Snyggt! De är från Ture och hans nya matte också!

tella90 sa...

Du får hälsa och tacka så mycket!

Solgården Butik och Café sa...

TACK snälla för hjälpen med bloggproblemet, för nu funkar det som detska igen JIPPIE =)

Kram kram