onsdag 3 februari 2010

Har jobbat

I natt jobbade jag i stället för G-M som är på semester och det var första natten i den nya organisationen, när jag kom på jobbet ringde natt ssk och tyckte att jag inte skulle gå in på sjukhemmet om jag hade tid på grund av magsjukan så när jag varit runt på mina  tillsyner i Husum åkte jag till Björkhem och åt tillsammans med tjejerna."Trevligt".
I kväll har vi det näst sista tillfället på Lydnadskursen så jag ska hämta Erika och Jenna strax före halv sex så beger vi oss mot Brukshundsklubben i Nordmaling, fick nyss ett sms att vi skulle ta med protokollet från söndagens träningstävling.
Precis nu ringde min mobil och det var från nåt telemarketingföretag jag sa på en gång " inte intresserad" och hon hade mage att ifrågasätta mig då sa jag att jag har nix på hemtelefon och vill absolut inte bli uppringd på mobilen heller, de skulle plocka bort mitt nr Yes!!
Man kommer ändå inte ifrån de företag man är kund hos men kanske man slipper en del nya...

2 kommentarer:

Nina sa...

kul att du snärtar in på gideå, kommer du i morgon oxå, då börjar jag mitt första pass somm nattarb. mor åkte dit på sjukan i dag tur man inte träffat henne på ett tag. hoppas det gick bra på kursen, vi hörs kram

tella90 sa...

Det är nog inte omöjligt att jag tittar in om sjukan fortfarande härjar,det är onödigt attdra runt det,