söndag 31 januari 2010

Ridhuset

Ja då har vi haft vår premiär i ridhuset och det fanns väldigt mycket goa lukter där tyckte Nova och framför allt hästskit "det går att äta" har hon berättat. Träningstävlingen gick väl bra med tanke att det var första gången för oss båda och så nervös som jag var det går inte att beskriva.
Jag har fått mycket bra tips vad jag ska träna på av hon som var  vår tävlingsdomare, jag måste också komma på vad jag ska göra innan man ska tävla för att få henne mera fokuserad på mig och på vad vi ska göra när vi ska in på tävlingsplan.
Som sagt övning ger färdighet....
Kanske vi också kan så småning om...
Jag knäppte dessa på Nina och Acke när de tävlade i Nordmaling i höstas 16/8 2009

1 kommentar:

nina sa...

oj jag kommenterade på fel inlägg du får titta på det förra hihihi hmm lite förvirrad.