måndag 11 januari 2010

Kursat

Ja i går kväll var vi till Nordmaling och kursade...det var roligt att träffa alla efter uppehållet och de två moment som Nova och jag tränade var hopp över hindret och ställandet, hoppet fattade hon direkt så nu ska jag försöka få Nisse att göra ett hopp åt oss så vi kan träna mera hemma, ställandet funkar väl si så där hon vill gärna följa med mig om jag fortsätter gå så det får vi tragla vidare med.
Vi träffs på onsdag igen, det är bra för jag har lite svårt att träna helt ensam lite svårt med motivationen och kursledaren tyckte det var synd men att de ska försöka peppa mig att komma igång för hon tycker att Nova är en hund med stor potential.
Jag gruvar mig lite för i slutet av Januari ska vi ha en träningstävling men alla säger att det inte är nåt att gruva sig för.
Jag önskar alla bloggläsare en fantastisk dag !

Inga kommentarer: