torsdag 28 januari 2010

In snöad

I dag har vi inte kunnat ta oss någonstans eftersom det var en meter snö framför garaget så bilen den fick stå... så Nova och jag har bara haft det mysigt i dag och gått några små promenader men det är ganska besvärligt att göra sina behov när man är tvungen att ge sig i väg på andra sidan diket i djupsnön så hon sjunker ner så man bara ser huvudet på henne och matte får hänga över drivan för att kopplet ska räcka till.
De ringde från jobbet i dag och det behövdes extra personal i natt eftersom magsjukan härjar så jag tog på mig en natt ...kan behöva pengarna när räkningen från veterinären ska betalas.
Nu ska jag krypa i säng en stund sköt om er mina vänner.

Friends Comments

Click Here for Friends Comments


Jag hittade en till som var bra...

Friends Comments

Click Here for Friends Comments

Inga kommentarer: