tisdag 19 januari 2010

Stan

I dag har vi varit och skaffat material till hindret som min man ska tillverka åt Nova så vi kan träna hopp hemmavid och när vi liks var i stan passade jag på att införskaffa en ny klockradio "jättebra" om man kan få den att ställa in rätt tid....det stod i manualen att den är radiokontrollerad men den hittar inte signalen så jag får väl flytta runt den i huset för som det är nu är det svag mottagning (kan bero på vädret) det får jag verkligen hoppas annars är den bara att lämna tillbaka.
Så här ser den ut jag ville ha en med blå siffror i stället för röda för dom ser jag nästan inte utan glasögon.

Nu är det dags att gå och göra lite nytta.

4 kommentarer:

Ewa sa...

Hej!
Nu börjar det bli dags att träffas! Om inte annat för att få se när du tränar :-)
Angående klockan så blev jag grymt hånad av min man när jag köpt köksklockan den är också radiostyrd. Det skulle aldrig fungera! Ha, ha! Jag lät den hänga på väggen och efter 1 dygn hade den ställt in sig och har nu gått felfritt i minst 2 år.

Nina sa...

halloj gick det bra med broderns ans? vi har en sån där klocka i köket ock den är helt fantastisk, går alltid rätt. härigt med ett hinder då finns det inget att skylla på.hahaha

tella90 sa...

Ja sonen ställde klockan manuellt så nu får den finjustera sig själv. Ja Ewa vi måste träffas för det var ett tag sedan.
Det här med att titta på mig när jag tränar "då blir ju jag nervös" ;)

Ewa sa...

Får väl lov att titta bort då :-D