måndag 18 januari 2010

En ny vecka

har vi framför oss och jag har lite känning av förkylning,tät näsa och ont i halsen.
Och vad ska man säga om vädret det är i alla fall milt endast ett par grader kallt men det blåser som besatt så det känns kallare, nu är den här arbetshelgen till ända och när jag gick hem i morse städade jag ur mitt skåp för jag har inte fler arbetspass inne på sjukhemmet innan jag börjar på min nya schemarad eftersom jag har plockat ut saldoledigt de två sista nätterna jag skulle ha jobbat i januari.
Det enda som jag ska ordna med är att lägga in nattarnas schema i heroma innan den 1 februari sedan lämnar jag det gamla bakom mig och startar med det nya livet, vi har pratat mycket om livet före och efter den 1 februari denna höst och vinter.
Mitt liv med Nova fortsätter sin gilla gång och jag försöker vara mera disiplinerad och träna lite varje dag, har kört lite ställande i helgen inomhus och försöker få henne att sätta sig fint i sidan tex när hon har hoppat över hindret eller vid inkallning.
Ta väl vara på varandra.

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det blir till att stänga en dörr och öppna en annan...
Hoppas allt blir bra!
Kram

Nina sa...

wow nu är du på gång träna träna. kruxet är att komma i gång. du gör det bra.