torsdag 18 februari 2010

Redan Torsdag

Veckorna går med en rasande fart det är så man inte riktigt hinner med, gårdagen bjöd på avslutning på Lydnadskursen där vi körde en liten träningstävling somm jag hade sagt att jag inte skulle delta i men var med och gjord alla moment utom läggande under gång och vi hade inte heller någon platsliggning eftersom det var mer än -16 grader så jag åkte från klubben kl 20:00 och skulle vara på jobbet kl 21:00 så ni ska veta att det gick undan på vägen hem.
Nu har jag bara en natt kvar innan jag blir ledig några dagar, det känns skönt för jag är nog på väg att dra på mig en förkylning.
Som alla kanske vet så löper den lilla damen och natten mot tisdag var hon väligt uppvaktad av grannens gråhund som snurrade utanför sovrumsfönstret och skällde och naturligtvis så måste Nova svara honom så mannen fick väldigt dålig nattsömn den natten men löpet är snart över och så även alla spökerier som hon lagt till med (får jag hoppas).
Knäppte några kort förra helgen ute på isen här kommer de....
Att hoppa efter snöklumpar är roligt.....
Vårt hus, en vy från havet ...

Inga kommentarer: