torsdag 16 september 2010

En natt kvar

Hoppas det blir bättre väder så jag kan göra nått med min för närvarande galna terv som bara får sova och sova både dag och natt...
Fick erbjudande om att följa med Nina till Nordmaling i morgon förmiddag och träna men det är nog bäst att jag sover ett par timmar i stället, och om vi har vädrets makter med oss på Lördag och att alla är friska och krya så ska vi tillsammans med Ewa, Stefan, Birgitta & Göran ut och träna Rapport med hundarna så nu håller vi tummar och tassar att det blir av.
 
Här kommer två kort från utställningen 
Här har vi i ringen Krister Forsell och Hovawarten 
Tjh Elligårdens Black Nugget Maico 
som med sin insats tog sitt sista cert.
så nu kan han titulera sig
SvUch

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Jag hoppas också att det blir bättre väder för här hemma är de också galna.Men man kan ju inte göra så mycket. Vi kanske ses på lördag hoppas

tella90 sa...

Det hoppas jag också, här håller vi tummarna :)