söndag 5 september 2010

Ett lydnadspass

I dag har Nova och jag träffat Ewa i Degersjön och tränat lydnad och jag har fått bra hjälp med linförigheten och speciellt vänstersvängar och även tränat läggande under gång för att försöka få henne att lägga sig snabbare så det är bara att fortsätta träna.
Innan vi skiljdes åt tränade vi lite vänstervarvning inför nästa Lördag då jag ska ställa ut Nova i Nordmaling så då får vi se hur det går.
Har inte sovit särskilt bra i dag men har som tur är sovit en stund nu i kväll så det ska säkert gå bra att jobba i natt, i morgon ska jag direkt från jobbet till Ö-vik på mammografi så jag kommer inte i säng förrän farm emot 9-tiden  så jag säger bara gäässsp...

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas det gick bra på tuttfotograferingen och att det gick bra att köra hem. Förstår om du var trött där bakom ratten...
Kram