torsdag 23 september 2010

Jobbstart

I kväll börjar jag jobba igen jag kan inte förstå var denna ledighet tagit vägen den har gått med en rasande fart.
Har i dag blivit uppringd av en försäljare på en bokklubb som jag fick bli heligt förbannad på innan människan på andra sidan respekterade ett nej från min sida.....visst är det tråkigt att man ska behöva bli det?
Jag vet att det är deras jobb och jag har varit kund hos dom tidigare så jag kunde inte skylla på att jag var medlem i NIX heller, jag brukar alltid vara vänlig när de ringer men i bland rinner även mitt sinne över, men nog om detta...
Nått roligt jag fick reda på i går kväll var att Marie som har Novas brorsa Ture kommer ner till Husum i mitten av November för att träffas och träna så det ska bli så roligt det ser vi fram emot
Så här säger vi:
Marie & Ture m flock to  Husum.

Inga kommentarer: