måndag 20 september 2010

Skakande kväll

var det i går när yngste sonen kom ner och sa att det var en moped som krockat med en älg ute efter Ultråvägen och jag visste att Markus & Emma var där ute så jag kastade mig på telefon och ringde först M men fick inget svar så då provade jag till E och hon svarade och sa att det var dom som krockat...
Då kan ni förstå att mitt hjärta slog snabbt...så min kväll spenderade jag på akuten med sonen som fick stanna över natten och jag måste säga att de hade en
som vakade över dem....
så nått valresultat hade jag ingen koll på förrän jag läste tidningarna nu på morgonen, nej det är nog bäst att jag gör mig klar för att åka ner på sjukhuset.

3 kommentarer:

livtaget sa...

Ja du det var verkligen hemskt att läsa *huvva* Hör av mig senare

Ewa sa...

Oj, oj,! Skönt att höra att det gick relativt bra trots allt.

Birgitta sa...

Oj vad otrevligt hoppas allt går bra
kram/Birgitta