fredag 16 januari 2009

Arbetsveckan

Nu har jag jobbat hela veckan så nu får jag äntligen vara ledig till nästa torsdag.
Så hur har då veckan funkat? det ä tur jag har en pappa som är pensionär så han har fått vara daghusse och har han inte haft möjlighet har min mamma kunnat ställa upp.
Nova har sovit med mig fram till halv 12 varje dag och sedan har pappa kommit och haft sin hund Lisa med sig så Nova har haft en kompis men som också har tuktat henne lite och det kan hon behöva, så hon har varit alldeles slut på kvällarna så Nisse har fått sin nattsömn han som började jobba kl 6 i veckan. Jag måste få berömma mina två toppen grabbar som tagit henne till dess jag kommit hem på morgonen.
Natten mot Tisdag hade jag min utetur då jag är nattpatrull i vårt område och det var jätte halt på vägarna så jag fick sladd på bilen i en kurva och när jag fick väggrepp igen hade de plogat ut för mycket så då skar det och jag hamnade i diket , men det är tur att det finns snälla människor som gav mig en hjälpande hand och att det fanns bebyggelse i närheten.
Jag har köpt en ny kamera så här kommer några bilder jag tagit....






1 kommentar:

livtaget sa...

Fina foton, men jag kan förstå att du skulle vilja ha att om man klickar på dom så blir dom större... kanske testa att byta tema??