torsdag 29 januari 2009

Försvarets hudsalva

I kväll har Nisse Jag och Markus varit på körskolan och gått handledarutbildning för det stundande körkortet... när vi är på väg hem ringer min telefon och det är Anton som är lite orolig för Nova har precis ätit upp mitt cerat ( försvarets hudsalva) men bara innehållet burken var kvar men det är ju ingen fara tarmarna har bara fått lite extra smörjning.
Vad jag har hört så kan man använda det att steka i om man inte har margarin om nu detta är sant eller bara en skröna vad vet jag?

1 kommentar:

Anne-Li sa...

Det är ingen skröna att man kan steka i försvarets hudsalva, säger min sambo som är militär... Han säger att det kan man göra om det är brist på annat att steka i, sen att det inte är så särskilt gott är en annan sak... :)

Mvh Anne-Li (som har Fozaso´s Mystique-MM)