fredag 9 januari 2009

Resa till Ö-vik

Idag har jag ,matte och husse varit till Ö-vik och promenerat efter Storgatan och där fanns det hur mycket som helst att lukta på vi träffade flera hundar både stora och små sedan när matte och husse hade gjort bort alla sina ärenden åkte vi vidare till Regina´s Zoohörna och där fick jag träffa en konstig katt som inte morrade och fräste åt mig som de brukar göra hemma.
Där fanns det många goda dofter så jag hade inte någon större lust att åka därifrån... jag somnade otullad under tiden matte och husse var in på Kvantum och handlade.
När jag kom hem och hade ätit sov jag flera timmar och ville inte ens gå ut när pojkarna kom hem från skolan utan matte fick bära ut mig....ha ha Smileycons! där lurade jag henne allt det var ju så skönt att komma upp i famnen.

Inga kommentarer: