fredag 23 juli 2010

I kväll...

börjar allvaret, så när som på en natt har jag varit ledig i 6 veckor och jag måste säga att det har gått fort.
Men jag längtar riktigt till att få börja jobba igen det ska bli så roligt att träffa tjejerna på Björnaborg och de som jobbar i stadspatrullen för jag ska in och jobba med dem tre nätter och inte att förglömma alla äldre som jag ska åka och titta till på mina nattpass.
Det är väl antagligen bara en som reagerar på detta och det är Nova, det började redan i morse när jag tog lång sovmorgon och husse stängde dörren så hon inte fick komma in i sovrummet så nog förstår hon att det är nått i görningen allt.

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Ja det är det som är värst att lämna de fyrbenta ensam hemma. Du kan inte ha henne med dig på jobbet?

Carina Sjölund sa...

Har det gått bra att jobba i natt? visst är det ganska skönt att återgå till vardagen. Kram