lördag 10 juli 2010

Nätra marknad

 I dag har Nisse, jag, Markus, Emma och Nova varit en sväng på Nätra -marknad där det var ganska bra med folk och lagomt varmt eftersom det inte var solgass utan lite mulet men ändock 22 grader varmt.
Jag köpte tunnböd och kulor som man lägger i vatten ett par timmar i en vas så blir de till gelekulor  en väldigt vackert som dekoration,


sen ville ungdomarna ha munkar så det inköptes också så det blir en sådan till kaffet i kväll.
När vi var på väg hem stannade vi till vid Fjällräven Arena där det var en bilträff med många snygga bilar och kan ni förstå jag har inte tagit ett enda kort fast jag hade kameran med mig....det är inte likt mig alltså.
Kram på er alla där ute i cyber space!!

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Jag kan föstå att du har en trött hund :) men rätt som det är flyger hon upp och funderar om det ska bli något mer skoj i dag? :) Kram på er.