fredag 9 juli 2010

Trevligt

I Onsdags åkte Ewa och jag en trevlig tur till Carolines Cafe´och Loppis och köpte oss underbart gott fika, jag tycker alla som har möjlighet ska åka dit.
Vi gick även runt bland loppis grejerna som fanns på övervåningen och det var endast Ewa som gjorde en del fynd.
När jag kom hem igen packade vi bilen och åkte till Erika & Anders stuga i Nyvik ute vid kusten utanför Levar, så vi hade en trevlig kväll med god mat ,dryck, kubbspel och till slut spelade vi kort till långt in på småtimmarna.
I går morse efter vi ätit brunch fick Anders och Nisse gå och gömma sig i skogen så fick Jenna träna sök och det gjorde hon gallant, sedan åkte Erika och jag till Brukshundsklubben i Nordmaling och tränade lite lydnad och avslutade med uppletande- ruta så det var två som var ganska trötta i mössan vill jag lova.
Bliden på stugan tagen när man kommer från stranden.
Här är bastuflotten
Två med fullt fokus på Erika


1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Ni verkar ha haft en trevlig mini semester. :) Kram.