söndag 11 oktober 2009

Då var det Söndag igen

och det är dags för kursen i allmänlydnad i eftermiddag,och jag har bytt arbetspass med Ingrid så jag börjar mina 4 pass i kväll och går av på Torsdag morgon så hinner jag vända dygnet tillbaka innan Lördag då vi ska göra Mh:t på Nova och hennes syskon...det ska bli riktigt spännande.

Ja vad har då hänt sedan sist ...jo katten har fått gå ut (men tala inte om det för veterinären)för det har varit en strid att hålla en utekatt inne i nästan 4 dygn han är inte van att gå på kattlåda så man har fått bära dit honom när man misstänkt att han behöver den ganska kämpigt tur jag varit ledig.

Det är även hektiskt på jobbfronten när vi nu ska in i 75/100 och eftersom jag är arbetsplatsombud så ska jag medverka i arbetsgruppen/schemagruppen så veckorna framöver blir det många möten, så vi får hoppas vi kan få till drägliga scheman så deltiderna inte behöver jobba lika många arbetspass som heltiderna.

På Tisdag blir Nova och hennes syskon 1 år kan ni fatta att tiden gått så fort.
Jag måste försöka knäppa lite fina bilder på skrutta så jag får sätta in i bloggen
vi höres kram på er.....

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Tjo bruden!
Nu har jag hittat hit, haha.
Tack för senast. Trevlig fest :)
Mådde inge bra igår men idag är jag fit for fight igen :)
Må så gott / kram Carina