fredag 30 oktober 2009

En hel vecka

har gått och jag har inte skrivit ett enda ord men det ska jag försöka råda bot på...Måndagen sov jag i princip bort var inte särskilt fräsch, så den dagen blev inte mycket gjort.Tisdag var det dags att komma i kapp med tvätten som låg i stora högar och på kvällskvisten tog Nova och jag en promenad upp på jobbet och ni kan tro att hon blev tokig när hon fick träffa Carina..( hon kanske hade Izor i rockfickan).På Onsdag eftermiddag träffade vi Ewa och Stefan i Degersjön för att träna lite inkallning och linförighet det är alltid roligt och nyttigt.
Gårdagen bestod av Ikea resa som var trevlig och på kvällen var vi och grattade Bert-Ove så man var ganska tom i kontoret när man gick till sängs, och i dag har jag varit och klippt mig,varit och fått knorrsprutan och när jag kom hem fick vi främmande av Ewa och Stefan och det blev jättejobbigt för Nova för jag körde henne att lägga sig på sin dyna i hallen och ligga kvar där till dess jag sa varsågod och hon fick hälsa, men ni kan tro att hon höll på att äta upp dom.
Förresten har jag denna vecka anmält oss...matte,husse och Nova till en kurs i Rapport den 7 november,(den ska också Niko och hans matte och husse gå) så det ska bli roligt att träffas.

Vi önskar er alla en trevlig kväll.Smileycons!

Inga kommentarer: