söndag 1 november 2009

Då var Söndagen

här igen...jag tycker veckorna flyger fram snart är det JUL är det någon som kan fatta.
Jag vet vad jag ska pyssla med under julhelgen jag arbetar och sover... som tur är börjar jag mitt pass på julaftonskvällen.
Hall O Vin har passerat lugt och fint med ett par glas av något rödvin som skulle smaka fikon,plommon och en ton av lakrits men både Carmen och jag måste nog gå på vinprovning för inte kände vi något av detta men det var riktigt gott till maten...Ingvar,Kalle Nisse & Anton körde en pingis turnering som Kalle vann.
Husse hade lite väl stort självförtroende efter ett par Gin-tonic så han tog ut Nova utan att ta henne i kopplet så ni kan tro att hon for fram som en rääääser runt tomten (det var nog inte meningen jag skulle få veta om det) ...så lillhusse fick ut att försöka få fatt henne men det slutade med att jag fick ut och som tur är kommer hon direkt på inkallning när hon som belöning får kampa med matte.
Så jag var ganska arg kan ni tro, tyckte jag kunde få sköta hunden en kväll som denna.
Kram på er.

Inga kommentarer: