onsdag 18 november 2009

Som jag...

förutspådde har denna vecka bara fyllts på med mera uppdrag i dag är det jobbet igen och skyddsrond det ska i och för dig inte ta så lång tid men man ska iväg i alla fall och det som blir lidande är tvätt städ och framför allt Novas träning, för det ska tränas fyra korta pass med fem upprepningar varje dag och jag ska vara glad om det har blivit en eller i bästa fall två.
Träningsdagbok är jag värdelös på att föra...så hur ska jag lära mig det?? vi ska också bestämmt till ikväll ett cirkusnummer som vi ska träna in till sista gången och jag vet inte vad jag ska hitta på alltså totalt hjärnsläpp jag känner mig en aning kräksjuk på alltihop....snälla hjälp mig med några ideer.
Kram på er

2 kommentarer:

Mona sa...

Grattis på din namnsdag idag!

tella90 sa...

Tack så mycket Mona