onsdag 4 november 2009

Onsdag

Jag har gjort halva arbetsveckan som började med att sitta i en datasal på komvux mellan 8:30-16:00 med det nya lönesystemet Heroma så ni kan tro att hjärnan var totalt överfull när jag kom hem...skulle försöka sova en stund innan nattpasset men det gick inte så när jag väl kom i säng på Tisdagmorgon hade jag varit vaken i mer än 24 timmar så jag var riktigt trött vill jag lova.
Älsklingen väckte mig kl 13:00 med att tvätta matte i örat och tala om att nu fick det vara slut med sovandet men innan jag åkte på kvällen jade jag sovit 3 timmar till så jag  var ganska pigg.
I dag när jag vaknade och hade hämtat posten var det ett brev från studiefrämjandet med bekräftelse på kursen jag har anmält Nova och mig till som börjar på Måndagkväll "Lydnad 1-2" så det ska bli spännande, och på Lördag har vi Rapportkursen för nybörjare på hundtorpet så det ser vi fram emot.
Jag fick också besked om att vi inte har fått någon stuga i Klimpfjäll i vinter och att vi inte heller står på reservplats så det äre lite tråkigt men inte något att göra åt, jag skulle vilja köpa en stuga i fjällen.

Inga kommentarer: