onsdag 18 november 2009

Kursat

har vi gjort och det känns mycket bättre nu än det gjorde innan vi åkte och mattes älskling fick jättemycket beröm att hon hade den finaste possitionen i linförigheten av alla, ett minus var att hon sätter sig lite snett...men matte är sååååå stolt.
Så vi ska fortsätta med att träna fotgående till nästa gång och så har jag börjat träna in stå.
Vi blev indelade i bättre grupper idag än förra veckan det kändes som att vi tre som tränade tillsammans hade kommit ungefär lika långt så det var mycket roligare tyckte jag.
Det bästa av allt var att när vi precis hade kommit in på klubben var Nova så upp i varv och inte kunde sitta eller ligga ner och jag törs inte ta tag i henne för att visa vad som gäller men då tog Gunilla i henne och lade ner henne på golvet och sa att här inne ligger vi ner...kändes skönt nu törs jag göra det nästa gång.
Kram på er alla

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Hej du!
Nu var det längesedan men nu tittar jag in igen. Hoppas allt är bra.
Kram på dig

livtaget sa...

Va roligt att det gick bra :) Nova blir bara duktigare och duktigare :)