onsdag 21 oktober 2009

Halva veckan

har gått och vi har hunnit med att träffa Malin,Birgitta och Nina utanför Norrskenshallen i Nordmaling  och träna lite i Måndags men Tisdagen innehöll träff med arbetsplatsombuden nere i stan så det blev inte så mycket gjort med Nova så jag tog henne och gick för att möta husse som slutade kl 22:00 så hon fick sig en lite längre kvällspromenad .
I dag har Carina och jag varit i Degersjön  vi började med promenad i koppel och sedan har de fått springa lös en bit efter elljusspåret för att sedan gå kopplade på slutet, nu sitter vi och väntar på att få gå och möta husse och premiär använda reflexvästen som jag köpt till Nova.
Jag har även anmält Nova och mig till en kurs i Lydnad 1-2 genom Nordmalings brukshundsklubb som startar den 9 November.


Nova
Maya


Izor


Gerda


Junior
Ett stort tack till "farmor" Linda för alla fina kort vi fått på mina syskon....Nova












Inga kommentarer: