fredag 16 oktober 2009

Ny mall

Har skaffat en ny mall till bloggen och försökt göra om Headern med bilder på Nova i stället för en prästkrage och en gammal gympasko men det jag retar mig på är att nu syns inte datumet när inlägget är skrivet...men det har kanske ingen betydelse.
Här är vi spända inför morgondagen men jag var till Ewa på Onsdagkväll och vi gick igenom alla moment så det ska nog gå bra och Nova är näst sist ut så jag för se några hundar innan det blir vår tur.
I eftermiddag ska vi åka in till stan en sväng så jag ska ta en tur med Nova i regnet nu för hon får stanna hemma med Anton.

2 kommentarer:

livtaget sa...

Du fixade det =)

Nina sa...

halloj på er. ville bara önska lycka till i morgon, det är så himmlaa kuuul. hälsa alla. kanske vi kan ses för en härlig promenix till veckan ledig tis, ons tors. Kram till er Nina