torsdag 19 augusti 2010

Besviken

Dagarna går fort när man är ledig nu är det redan Torsdag...i går blev jag lite besviken, hade fått en fråga i Lördags om att hjälpa till på en tävling och jag tackade ja för det är ju en bra erfarenhet så jag skulle få ett telefonsamtal om tid och plats och i går får jag höra från annat håll att de hade fått återbud så de hade tillräckligt med folk....hade de då inte kunnat slå mig en signal och sagt "tack men jag har fått ihop folk så jag klarar mig" typ eller nått i alla fall det är ju inte så man blir sugen att ställa upp nån fler gång.

Nej nog om detta jag ska försöka att göra nått med Nova i dag/kväll fast jag vet inte vad...kanske lite lydnad eller nått spår, kanske vi får väl se vad det blir.
Kram på er!

1 kommentar:

Birgitta sa...

Var det på det berömda stället som jag gick kurs på? Blir inte förvånad i sonna fall
Ha det