tisdag 17 augusti 2010

Ny dag

Vad ska den erbjuda tro?   Jo det ska ni få höra kl 13:00 sak jag träffa Carina och Izor för att lägga spår  för det kan Nova behöva....lite aktivering har inte blivit så mycket i helgen eftersom jag jobbat.
Igår blev jag kallat till ett möte på eftermiddagen, så när kvällen kom så då bestämde jag mig för att äntligen montera springern på  min cykel men se det gick inte jag har alldeles för låg ram så den passade inte alls så sagt och gjort monterades den på gubbens cykel och de gav sig i väg på premiärtur.....

När det hade gått en stund ringde han...knuten som matte gjort hade gått upp så hunden sprang i stora cirklar i Kasaviken och ville inte komma till husse så jag tog bilen och åkte dit men när jag kom var hon knuten till cykeln igen och färden fortsatte runt Möcken.
Bilden lånad från Trollhättans Hundvård .
Så det jag måste göra är att köpa mig en begagnad cykel som har högre ram.

3 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Vi ses om en stund :) Kram

livtaget sa...

Ja du det är inte lätt, va synd att den inte passade på den cykel =/

nina sa...

ja och så när man gör sej för så blir det bara pannkaka.hahaha