söndag 22 augusti 2010

Söndag

I dag har jag varit på promenad med Nina & Acke, vi gick Aggösunds svängen och det var riktigt skönt och framför allt Nova behövde den svängen...hon hade dragit en repa när husse skulle sätta henne i hundgården på förmiddagen.
På ett ställe efter den slingan finns det en myr där det enligt Nova & Acke finns ett fantastiskt mysigt surhål att bada i och det gör de varenda gång vi går förbi så nu är det bara att bada damen för hon är så in i norden dyngig vill jag lova.
I kväll börjar jag jobba så nu blir det bara äta sova och jobba under 4 dagar och jag har bestämt mig att träna lydnad 10 min varje morgon jag kommer hem för då har jag en hund som är fokuserad på matte.
Kram på er!

3 kommentarer:

Ewa sa...

Ni verkar ha det bra där hemma :-)
Vi syns på fredag!

Nina sa...

Vet inte hur länge jag fick spola Acke innan det slutade att rinna dyngvatten, men nu luktar han gott.

Carina Sjölund sa...

Ska vi lägga spår åt vovvarna på Torsdag :) Kram