tisdag 3 augusti 2010

Då har..

jag jobbat en natt av mina 4 ordinarie skift, när jag klev upp i dag ringde resursplaneraren och frågade om jag kunde tänka mig jobba natten mellan lördag och söndag på Husums sjukhem så jag har tagit på mig den extra, ska bli roligt att jobba med mina gamla arbetskamrater en natt.
Har pratat med Markus och de har det bara bra i Göteborg, måndagskvällen tillbringade de på Liseberg så de var ganska trötta när de kom tillbaka till vandrarhemmet, och jag måste säga att det känns lite konstigt att inte ha dem hemma...och få ett sms vad ska vi äta? utefter svaret väljer dom om de ska äta hos oss eller hos Emma.
Var det serveras godast mat...hihi det är nått jag aldrig fick uppleva i tonåren "det fanns ju inga mobilen då"
Stora kramen på er
Hug

Inga kommentarer: