måndag 9 augusti 2010

Lite av varje..

En liten sammanfattning av vad vi har tagit oss för helgen som gått...
I fredags träffades Ewa, Carina och jag för att lägga spår till hundarna och vi hade mycket trevliga
timmar tillsammans uppe vid flygplatsen, jag hade lagt spåret åt Nova på samma ställe som Birgitta lade åt Maya när vi var dit för ett par veckor sedan och Nova tappade spåret på precis samma ställe som Maya gjorde den gången men även hon redde ut det tillslut.
Förväntan..... "matte får jag starta nu ?"
 
 Lördagen innehöll matlagning och sedan ett extra nattskift på Husums sjukhem och det hade inte förändrats så mycket sedan jag var in och jobbade sist men roligt att träffa gamla arbetskamrater igen.
I går när jag vaknat så åkte vi en snabbsväng till Umeå för att kolla in Biltema som öppnat där för inte så länge sedan och när middagen var intagen och klockan närmat sig 19:30 så åkte jag till Nina och vi tog hundarna och gick en promenad på 1 ½ timme och innan vi var tillbaka hade det börjat duggregna lite och det var riktigt skönt.
Nu ska jag snart göra mig klar för att åka till tandläkaren

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Jag ska jobba fyra kvällar över helgen,börjar på Torsdag.Men vi får planera in någon dag för spårläggning :) Ha det bra! Kram