måndag 7 juni 2010

Måndag

I dag har Nova och jag varit på stan med Markus och Emma och efter det åkte vi och hälsade på min mormor i Arnäsvall väldigt uppskattat av henne,tur var att Nova hade gått ner i varv eftersom det var länge sedan vi gick på stan så jag hade en som var riktigt trött när vi kom.
Och i kväll skulle Ewa och jag träffas i Degersjön kl 19:30 men där var det till synes ett möte för parkeringen var full av bilar så då vände vi för att åka till vattentornet men även där var det full aktivitet bland de som kör trail, så vi fick styra kosan till grusplan bakom skolan och träna men jag hade en ganska slö hund som var lite sen i possition så det fick bli platsläggande innan vi åkte och fick en god kopp kaffe hos Ewa i Husbyn.
Tack för det fina stryphalsbandet till Nova som jag fick Ewa

Tack så mycket!
Tack så mycket!

Inga kommentarer: