torsdag 17 juni 2010

Torsdag

I dag var det Torsdag och den här första veckan på semestern är snart till ända, jag förstår inte vart tiden tar vägen....
men som sagt man måste inte alltid veta allt eller hur.
Igår kväll var jag iväg och spårade med Ewa, Stefan och Carina och jag hade S som  följde mig i spåret och kunde tala om det var nått jag skulle tänka på i fortsättningen, Nova tog första men gick över den andra apporten men tog slutet riktigt bra, så det jag måste tänka mer på är att släppa på mera lina, det var bra att få veta för jag tycker själv att jag släpper på mycke men ser inte själv hur lång bit jag har bakom mig, så tack så mycket för hjälpen.
När alla gått sina spår släppte vi alla fyra hundar lösa så de fick rusa av sig och mattes lilla tuffing fick sig en uppsträckning av sin mamma, (Chili) och hon hade gett sig den på att plocka ner sin dotter på jorden en gång för alla.
Nu har jag sparat ner allt som jag ska ha kvar på min externa hårddisk så nu är det dags för en omformatering av min något seega dator, så nu har jag ett par timmar framför mig med instalationer så jag får tillbaka alla program jag vill ha.
Sköt om er !

1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Nova hade det riktigt jobbigt i går.Izor hade fullt upp med att kolla alla brudar.Kram.