onsdag 2 juni 2010

Vardagen som den ser ut hos oss....

Då var två av fyra nätter avklarade och dessa har jag varit på min gamla arbetsplats, första natten som extra resurs och i natt har jag täckt upp för en av mina forna arbetskamrater...det har varit jätteroligt att träffa alla och fast det är ett par månader sedan var det mesta sig likt.
Nu är det inte så långt kvar till semester jag har fyra nätter kvar så på morgonen den 12 juni går jag och börjar inte jobba igen förrän den 23 juli så vi får hoppas på vackert väder!
Det blir inte mycket gjort för mattes hjärta en vecka som denna...en långpromenad har vi hunnit med i måndags men det är allt så till helgen när jag blir ledig måste jag komma mig ut i spårskogen för det tycker hon är jätteroligt och så blir hon rätt nöjd efteråt.
I går kväll när jag var på väg till jobbet ringde Niko´s matte och vi surrade en bra stund om spårträning och mycket annat, hoppas vi kan träffas och träna tillsammans framöver roligt att höra hur ni har de
Big Hug
Vi skickar en stor kram till alla syskon!

Inga kommentarer: