tisdag 8 juni 2010

Spår

I kväll har Nova och jag träffat Izor och Carina uppe vid flygfältet och lagt spår åt varandra, Nova har oftast gått matte-spår så det var en nyhet att gå ett spår som någon annan gått.
Men hon tog upp spåret bra men gick över första apporten men tog vinkeln bra, gick även över andra apporten tog andra vinkeln med lite vingel men tog upp spåret igen och hittade slutet så nu har jag en väldigt trött hund.
Jag tog ett par bilder på Izor när han spårade håll till godo...
Sele på nu är det strax dags...
Då bär det av...
Izor hörde något så han stannade upp ett slag
Yes jag har hittat kampskinnet....
Då var det färdigspårat.

2 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Jag har oxå en trött hund.När vi kom hem fick han ett bad,så nu sover han gott i sin säng.

Carina Sjölund sa...

Vilka fina bilder på Izor,du är duktig på att få bra bilder.Ge Nova en stor kram från Izor.